Hotel Activa

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19.

Zasady funkcjonowania hotelu aktualne na dzień 14.05.2020 roku.

W obecnej, ciężkiej dla wszystkich sytuacji chcielibyśmy przedstawić Wam listę procedur, które wdrożyliśmy w poszczególnych miejscach w hotelu. Jesteśmy przekonani, że poczynione działania pomogą zadbać o Wasz komfort oraz bezpieczeństwo. Zachęcamy do zapoznania się z listą wprowadzonych działań.

  1. Hotel

Hotel jest przygotowany na przyjęcie gości.  Przyjmujemy rezerwacje na co drugi pokój.  Po wyjeździe gościa pokój jest ozonowany, wietrzony i sprzątany. Całość zabiegów trwa 24 godziny. Dopiero po ich przeprowadzeniu pokój jest zwolniony do dalszej rezerwacji.

  1. Przyjazd

Przed podejściem do wykonania czynności meldunkowych prosimy o dezynfekcję rąk i oczywiście podchodzimy w maseczce. Aby skrócić do minimum czas przebywania przy recepcji prosimy o wcześniejsze przysłanie danych meldunkowych. Prosimy aby do zameldowania podchodziła jedna osoba na jedno stanowisko w recepcji z dowodem i kartą płatniczą, ewentualnie gotówką.  Po dokonaniu płatności recepcja wydaje karty hotelowe dla meldowanych gości.

  1. Pobyt

Bezpośrednie otoczenie hotelu pozwala na odpoczynek z zachowaniem wymagań epidemiologicznych. Polecamy tak modne ostatnio „leśne kąpiele” w pobliskich lasach i rezerwatach przyrody.

Restauracja jest przystosowana do obsługi jednorazowo 200 osób. Ponieważ meldujemy co drugi pokój, a na wakacjach rzadko wszyscy przychodzą na posiłki o jednej porze, zachowanie wymaganych odległości nie będzie stanowiło problemu. Prosimy tylko zwracać uwagę na oznaczenia wejścia i wyjścia oraz na bieżące komunikaty, które mogą się pojawiać na tablicy przy wejściu na restaurację.

SPA będzie udostępniane po wcześniejszej rezerwacji.  Razem korzystać mogą tylko osoby będące na wspólnym pobycie.

Pokoje będą sprzątane na życzenie. Prosimy o wywieszenie na drzwiach stosownej zawieszki przed wyjściem na dłuższy spacer. Ręczniki będą wymieniane w miarę potrzeb. Prosimy o nieużywanie suszarek hotelowych.

  1. Wyjazd

Jeżeli nie były dokonywane na pokój zamówienia na terenie hotelu, to podchodzimy pojedynczo do pracownika recepcji i oddajemy karty hotelowe od zwalnianych pokoi.

Powyższe działania będą na bieżąco uaktualniane do wymogów epidemiologicznych. Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 18 471 80 20 lub +48 783 945 321.