Hotel Activa

Konferencje i szkolenia w górach

Konferencje i szkolenia na najwyższym poziomie

Hotel Activa*** dysponuje 5 salami konferencyjnymi o zróżnicowanym metrażu - od kameralnej sali na 20 osób do przestronnej sali mogącej pomieścić aż 220 osób. Wszystkie sale są klimatyzowane i zaciemniane, a sale A,B,C dodatkowo wyposażone są w najwyższej jakości nagłośnienie i profesjonalny sprzęt multimedialny. Naszym klientom biznesowym oferujemy szybki i bezprzewodowy dostęp do Internetu, fachową obsługę techniczną oraz bogatą ofertę cateringową - od przerw kawowych po wystawne bankiety. Organizacja konferencji lub szkolenia w Hotelu Activa*** to gwarancja sukcesu zbudowanego na doświadczeniu organizacyjnym i niezawodnych rozwiązaniach.

Sale konferencyjne

Poniżej prezentujemy tabelę sal konferencyjnych, która przedstawia ich specyfikę oraz możliwości aranżacji i ustawienia.

Nazwa sali konferencyjnej:  Wymiary: układ teatralny układ szkolny układ w podkowę
 sala A + B 325m2  (25m x 13m) 220 100 60
 sala A 169m (13m x 13m) 100 60 45
 sala B 156m2  (12m x 13m) 80 40 30
 sala C 75,4m2 (11,6m x 6,5m) 50 30 24
 sala D 37m2  (6,5m x 5,7m) 20 12 12
 sala E 51m2  (7,5m x 6,8m) 30 22 18

Cena za obsługę techniczną konferencji i wynajem sali ustalana jest indywidualnie, w zależności od zakresu prac.

Wyposażenie w cenie:

  • flipchart,
  • tablica suchościeralna,
  • papier,
  • markery,
  • bezprzewodowy internet.

Cennik wyposażenia dodatkowego:

  • system nagłośnienia: 150zł / dzień,
  • mikrofon bezprzewodowy: 50zł /szt. /dzień,
  • rzutnik i ekran: 200zł / dzień,
  • dodatkowy ekran (mały): 50zł / dzień,
  • komputer przenośny: 150zł / dzień.

Jesteśmy świadomi, że jakość przekłada się na wrażenia, więc dbamy o to, aby była widoczna na każdym etapie współpracy z nami.

Szczegółowe informacje:
  tel: +48 18 471 43 02
  e-mail: konferencje@hotel-activa.pl

5Sal
97Pokoi
188Miejsc