Konferencje i szkolenia w górach
Konferencje i szkolenia na najwyższym poziomie
Hotel Activa*** dysponuje 5 salami konferencyjnymi o zróżnicowanym metrażu - od kameralnej sali na 20 osób do przestronnej sali mogącej pomieścić aż 220 osób. Wszystkie sale są klimatyzowane i zaciemniane, a sale A,B,C dodatkowo wyposażone są w najwyższej jakości nagłośnienie i profesjonalny sprzęt multimedialny. Naszym klientom biznesowym oferujemy szybki i bezprzewodowy dostęp do Internetu, fachową obsługę techniczną oraz bogatą ofertę cateringową - od przerw kawowych po wystawne bankiety. Organizacja konferencji lub szkolenia w Hotelu Activa*** to gwarancja sukcesu zbudowanego na doświadczeniu organizacyjnym i niezawodnych rozwiązaniach.
Sale konferencyjne
Poniżej prezentujemy tabelę sal konferencyjnych, która przedstawia ich specyfikę oraz możliwości aranżacji i ustawienia.
Nazwa sali konferencyjnej: | Wymiary: | ![]() |
![]() |
![]() |
sala A + B | 325m2 (25m x 13m) | 220 | 100 | 60 |
sala A | 169m2 (13m x 13m) | 100 | 60 | 45 |
sala B | 156m2 (12m x 13m) | 80 | 40 | 30 |
sala C | 75,4m2 (11,6m x 6,5m) | 50 | 30 | 24 |
sala D | 37m2 (6,5m x 5,7m) | 20 | 12 | 12 |
sala E | 51m2 (7,5m x 6,8m) | 30 | 22 | 18 |
Cena za obsługę techniczną konferencji i wynajem sali ustalana jest indywidualnie, w zależności od zakresu prac.
Wyposażenie w cenie:
- flipchart,
- tablica suchościeralna,
- papier,
- markery,
- bezprzewodowy internet.
Cennik wyposażenia dodatkowego:
- system nagłośnienia: 150zł / dzień,
- mikrofon bezprzewodowy: 50zł /szt. /dzień,
- rzutnik i ekran: 200zł / dzień,
- dodatkowy ekran (mały): 50zł / dzień,
- komputer przenośny: 150zł / dzień.
Jesteśmy świadomi, że jakość przekłada się na wrażenia, więc dbamy o to, aby była widoczna na każdym etapie współpracy z nami.
Szczegółowe informacje:
tel: +48 18 471 43 02
e-mail: konferencje@hotel-activa.pl