Regulamin rezerwacji
WARUNKI OGÓLNE:
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
- Prośbę o przedłużenie pobytu Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel uwzględnia życzenia w miarę posiadach możliwości.
- Przedłużenie doby hotelowej kosztuje 50% stawki podstawowej i trwa maksymalnie do godziny 19:00.
- Warunki rezerwacji dla grup zorganizowanych ustalane są indywidualnie.
ZŁOŻENIE REZERWACJI:
- Rezerwacja dotyczy pobytu w Hotelu Activa*** w Muszynie 33-370, Złockie 78.
Właścicielem obiektu jest Aktiv Sp. z o.o. z siedzibą w Muszynie 33-370, Złockie 78, KRS: 0000221816, NIP: 7343074496, REGON: 492952989. - Hotel przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:
- telefonicznym: +48 18 471 80 20 lub +48 783 945 321
- e-mailowym: recepcja@hotel-activa.pl
- on line na stronie internetowej.
- Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania prawidłowych danych: imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail, rodzaj rezerwowanego pokoju, ilość osób oraz termin pobytu w celu dokonania rezerwacji.
- Podczas dokonywania rezerwacji należy poinformować o przyjeździe z psem i zaakceptować REGULAMIN POBYTU PSÓW.
- Osoba rezerwująca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Administratorem danych osobowych Gości Hotelu Activa*** jest Aktiv Sp. z o.o. Szczegółowe informacje zawiera POLITYKA PRYWATNOŚCI GOŚCIA HOTELOWEGO.
POTWIERDZENIE REZERWACJI:
- Rezerwacje telefoniczną i mailową uznaje się za potwierdzoną, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości całego pobytu. Pozostałą kwotę należy wpłacić przy rejestracji.
- Płatności można dokonać przelewem tradycyjnym w terminie 3 dni od złożenia rezerwacji na konto bankowe hotelu:
SWIFT: INGBPLPW Konto: 42 1050 1445 1000 0023 0159 4434. - Rezerwacja internetowa zostaje utworzona w momencie kliknięcia: REZERWUJE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.
Rezerwacja jest gwarantowana po wpłaceniu zadatku w wysokości 30% wartości poprzez system rezerwacji internetowej obsługiwany przez operatora Przelewy 24 zapewniającego zgodność z wymaganymi standardami.
W ramach systemu płatności on line akceptowane są następujące metody płatności: karty płatnicze (Visa, Maestro, Mastercardt), System Blik, Szybkie przelewy. - Opłata klimatyczna pobierana jest według lokalnego taryfikatora i jest płatna razem z dopłatą za pobyt.
REKLAMACJE
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez hotel w ustawowym terminie 14 dni od jej otrzymania. Reklamacje prosimy składać listownie lub drogą elektroniczną na adres hotelu. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się.
-
Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, hotel udziela Klientowi odpowiedzi w sprawie rozstrzygnięcia. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja.
Wszelkie regulaminy i standardy obowiązujące w Hotelu Activa*** dostępne są na stronie www.hotel-activa.pl oraz w wersji papierowej u pracownika recepcji.
