Hotel Activa

Regulamin rezerwacji

WARUNKI OGÓLNE:

  1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
  3. Prośbę o przedłużenie pobytu Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel uwzględnia życzenia w miarę posiadach możliwości.
  4. Przedłużenie doby hotelowej kosztuje 50% stawki podstawowej i trwa maksymalnie do godziny 19:00.
  5. Warunki rezerwacji dla grup zorganizowanych ustalane są indywidualnie.

ZŁOŻENIE REZERWACJI:

  1. Rezerwacja dotyczy pobytu w Hotelu Activa*** w Muszynie 33-370, Złockie 78.
    Właścicielem obiektu jest Aktiv Sp. z o.o. z siedzibą w Muszynie 33-370, Złockie 78, KRS: 0000221816, NIP: 7343074496, REGON: 492952989.
  2. Hotel przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:
    • telefonicznym: +48 18 471 80 20 lub +48 783 945 321
    • e-mailowym: recepcja@hotel-activa.pl
    • on line na stronie internetowej.
  3. Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania prawidłowych danych: imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail, rodzaj rezerwowanego pokoju, ilość osób oraz termin pobytu w celu dokonania rezerwacji.
  4. Podczas dokonywania rezerwacji należy poinformować o przyjeździe z psem i zaakceptować REGULAMIN POBYTU PSÓW.
  5. Osoba rezerwująca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Administratorem danych osobowych Gości Hotelu Activa*** jest Aktiv Sp. z o.o. Szczegółowe informacje zawiera POLITYKA PRYWATNOŚCI GOŚCIA HOTELOWEGO.

POTWIERDZENIE REZERWACJI:

  1. Rezerwacje telefoniczną i mailową uznaje się za potwierdzoną, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości całego pobytu. Pozostałą kwotę należy wpłacić przy rejestracji.
  2. Płatności można dokonać przelewem tradycyjnym w terminie 3 dni od złożenia rezerwacji na konto bankowe hotelu:
    SWIFT: INGBPLPW Konto: 42 1050 1445 1000 0023 0159 4434.
  3. Rezerwacja internetowa zostaje utworzona w momencie kliknięcia: REZERWUJE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.
    Rezerwacja jest gwarantowana po wpłaceniu zadatku w wysokości 30% wartości poprzez system rezerwacji internetowej obsługiwany przez operatora Przelewy 24 zapewniającego zgodność z wymaganymi standardami.
    W ramach systemu płatności on line akceptowane są następujące metody płatności: karty płatnicze (Visa, Maestro, Mastercardt), System Blik, Szybkie przelewy.
  4. Opłata klimatyczna pobierana jest według lokalnego taryfikatora i jest płatna razem z dopłatą za pobyt.

REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez hotel w ustawowym terminie 14 dni od jej otrzymania. Reklamacje prosimy składać listownie lub drogą elektroniczną na adres hotelu. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się.

  2. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, hotel udziela Klientowi odpowiedzi w sprawie rozstrzygnięcia. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja.

Wszelkie regulaminy i standardy obowiązujące w Hotelu Activa*** dostępne są na stronie www.hotel-activa.pl oraz w wersji papierowej u pracownika recepcji.